Pásové vozidlo Sd.Kfz 251/1

Sd. Kfz. 251/1 Ausf. D (replika)

V současné době je vozidlo postupně přestavováno na původní německý transporter Sd.Kfz.251/1 Ausf. D. Přestavba probíhá tzv. „za chodu“, tím pádem je vozidlo stále k dispozici pro vojensko-historické ukázky

Aktuální vzhled Haklu

hakl-new1-water mensi hakl-new2-water

Technické údaje k originální a ČSR poválečné verzi

Originál Sd.Kfz.251/1 Ausf. D. (vyráběna od roku 1943)

hmotnost: 8,5 t
délka: 5,8 m
šířka: 2,1 m
výška: 1,75 m
motor: Maybach HL 42 TUKRM -zážehový
výkon motoru: 100 hp
max. rychlost: 52,5 km/h
spotřeba – silnice: 40 l / 100 km
spotřeba – terén: 80 l / 100 km
pancéřování čelo: 14,5 mm
pancéřování boky: 8 mm
pancéřování záď: 8 mm
posádka:2 muži + výsadek

výzbroj: 2 x kulomet MG 34/MG 42 ráže 7,92 mm

OT 810 vyráběno 1958-1962

hmotnost: 8,5 t
délka: 5,71 m
šířka: 2,19 m
výška: 2,1 m
motor: TATRA V8- vznětový
výkon motoru: 120 hp
max. rychlost: 60 km/h
spotřeba – silnice:
spotřeba – terén:
pancéřování čelo: 14,5 mm
pancéřování boky: 8 mm
pancéřování záď: 8 mm
posádka: 2 muži + výsadek
výzbroj: 1xkulomet UK-59 7,62 mm

Fotogalerie

Fotoreport z průběhu přestavby